نکاتی در خصوص خرید صندلی اتومبیل کودک و نوزاد

ساخت وبلاگ

بهترین صندلی خودرو 

هر ساله بر اثر سانحه تصادف کودکان زیادی میمرند و یا دچار آسیبان جبران ناپذیری می شوند. بسیاری از والدین تصور می کنند که اگر کودکشان را در آغوش بگیرند بیشتر مراقب او هستند و از خطرات احتمالی جلوگیری می کنند. دلیل آسیب دیدن کودکان و نوزادان در تصادفات جاده ای نبستن کمربند ایمنی یا صندلی نامناسب با وزن و سن کودک است. در میان وسایل سیسمونی که برای فرزند دلبندتان تهیه می کنید صندلی ماشین یکی از مهم تری وسلیه ها برای حمل نوزاد است که از خطرات احتمالی جلوگیری می کند. در ترمزهای ناگهانی و یا تصادفات احتمال پرت شدن کودک از صندلی عقب به صنلی جلویی وجود دارد اما ساتفاده از صندلی ماشین کودک و نوزاد مانع از پیش آمدن این خطرات و آسیبات می شود. با ما همراه باشید تا ویژگی های صندلی غذاخوری کودک و نوزاد را برای شما والدین عزیز شرح دهیم.

 

انواع مدل های صندلی ماشین کودک و نوزاد

 

صندلی ماشین مخصوص نوزادان: این صندلی ماشین برای کودکان 6 تا 9 ماه طراحی و روانه بازار شده است. طراحی این صندلی ها به گونه ای است که اگر کودکتان خواب است بدون بیدار کردن آن می توانید صندلی را از خودرو بیرون بیاورید.

صندلی ماشین مخصوص خردسالان: این مدل از صندلی مشین برای کودکان از 6 تا 4 سالگی با وزن 18.5 کیلوگرم مناسب است.

 صندلی ماشین تقویتی: این نوع از صندلی ماشین برای کودکانی مناسب است که رشد زیادی داشته اند اما هنوز زود است که روی صندلی ماشین ماشین بنشینند. این مدل از صندلی ماشین علاوه بر ایمنی و حفاظت بیشتر، افزایش ارتفاع هم پیدا می کند.

صندلی ماشین قابل تنظیم: این مدل از صندلی ماشین شامل دو نوع متفاوت می شود: مدل اول صندلی نوزاد و خردسال را ترکیب می کند و مدل دوم صندلی خردسال و تقویتی را باهم ترکیب می کند.

 

نکات ویزه در هنگام خرید صندلی ماشین کودک و نوزاد

 

استفاده راحت: اولین نکته ای که در هنگام خرید صندلی ماشین باید مد نظر قرار دهید راحتی و آرامش کودک دلبندتان است. علاوه بر این باز و بسته کردن و شست و شوی آن باید برای مادران هم ساده و راحت باشد. 

 

کمربند ایمنی: کمربند صندلی ماشین کودک باید دارای پنج نقطه اتصال باشد. دوتا از کمربند بر روی شانه و دوتا کناره های پا و یکی وسط پای کودک بسته می شود. اگر صندلی مورد نظر این پنج کمربند را داشت بهترین گزینه برای خرید می باشد. 

 

اندازه صندلی ماشین: قبل از خرید صندلی ماشین کودک اندازه داخلی اتومبیل خود را در نظر بگیرید. ممکن است برخی از صندلی ها خیلی بزرگ باشد در نتیجه برای نصب باز باشد که صندلی راننده یا سرنشین جابه جا شود. طبیعی است کخ اگر این وسیله خیلی بزرگ باشد سلامت کودک دلبندتان به خطر می افتد اگر هم خیلی کوچک باشد کودک در آن راحت نیست.

برای خرید انواع مدل های صندلی ماشین با قیمت مناسب و کیفیت عالی به فروشگاه اینترنتی نی نی وب مراجعه کنید.

نکاتی در خصوص خرید صندلی اتومبیل کودک و نوزاد...
ما را در سایت نکاتی در خصوص خرید صندلی اتومبیل کودک و نوزاد دنبال می کنید

برچسب : صندلی اتومبیل کودک, صندلی خودرو کودک, قیمت صندلی ماشین کودک و نوزاد, نویسنده : نازنین عمرایی chaircar5 بازدید : 228 تاريخ : دوشنبه 7 تير 1400 ساعت: 13:00

ویژگی های بارز صندلی اتومبیل کودک

صندلی ماشین مناسب باید قابلیت اتصال به بدنه فلزی خودرو را اشته باشد. بسیاری از صندلی خودرو های موجود در بازار تنها از طریق روکس، و یا کمربند ایمنی به خودرو وصل می شود که این مورد ضریب امنیت صندلی ماشین را تا حد زیادی کاهی می هد پس اگر بتوانید صندلی ماشینی را تهیه کنید که قابلیت اتصال به بدنه فلزی خودرو را داشته باشد بیشترین ایمنی را می توانید برای کودکتان فراهم کنید.

کمربند صندلی ماشین

صندلی ماشین برای حفظ امنیت بیشتر کودک باید دارای کمربند ایمنی باشد تا کودک ار از تکان های شدید خودرو حفظ کند. جنس این کمربند باید به قدری نرم و لطیف باشد که کودک اذییت نشود و یا ترمز های نگهانی موجب زخم شدن بدن کودکک دلبندتان نشود. این نوع از کمربند ها معمولا به صورت ضربدری هستند که با یک لایه نرم و لطیف پوشانده شده اند تا کودک آسیب نبیند.

 

دوام صندلی ماشین

هنگام خرید صندلی ماشین باید توجه داشته باشید که صندلی کودک را برای مدت طولانی می خواهید استفاده کنید در این صورت صندلی ماشینی را تهیه کنید که استحکام بالایی دارد. با این کار می توانید از این صندلی ها در تمام مدت نوزادی و خردسالی کودک خود استفاده کنید.
 
 

تمیز بودن صندلی ماشین

 

باید صندلی ماشین را به خوبی نگهداری کنید تا بتوانید طولانی مدت از آن استفاده کنید و کودکتان را از مکانی به مکان دیگر ببرید به همین دلیل بهتر است صندلی ماشینی را تهیه کنید که روکش های آن قابلیت شست و شو دارند.
 
 

 

اول ایمنی بعد حرکت

قبل از حرکت خودرو به این نکته توجه کنید که صندلی خودرو را به طور صحیح در خودرو نصب کرده اید و بعد شروع به حرکت کنید در غیر این صورت آسیب جبران نا پذیری به کودکتن وارد می کنید.


-گروه 0: مناسب از بدو تولد تا زمانی که وزن کودک به 1 کیلوگرم برسد.

-گروه 0+: قابل استفاده از بدو تولد تا وزن 13 کیلوگرم

-گروه 1:قابل استفاده برای کودکانی با وزن 9 تا 17 کیلو گرم

-گروه 2 و 3: قابل استفاده برای کودکانی با وزن 15 تا 25 کیلو گرم و تا 25 و 36 کیلو گرم

بهترین مکان برای نصب صندلی خودرو، صندلی های غقب ماشین می باشد در صورت یکه دوست دارید صورت کودکتان را ببینید و ماشینتان دارای سیستم ایربگ می باشد می توانید کودک را در صندلی جلوی ماشین قرار دهید.

مراقب باشید زیرا اگر اتومبیلتان دارای کیسه هوا باشد در حین تصادف احتمال خفه شدن کودک شما وقتی در صندلی جلو نشسته است وجود دارد. در حال حاضر صندلی های پیشرفته ای وارد بازار شده اند که سیستم رگلاژ داشته و قابل تنظیم برای هر سنی هستند.

 

 

قیمت این نوع از صندلی ماشین ها نسبت به مدل های کلاسیک آنها بیشتر است اما از آنجایی که برای هر سنی مناسب است در نهایت در اتلاف هزینه صرفه جویی می کنید.
برای خرید انواع صندلی ماشین کودک و نوزاد با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی نی نی بو دیدن کنید. سیسمونی نوزاد نی نی وب بزرگترین تولید کننده سیسمونی نوزاد در ایران می باشد.

 

 

 

نکاتی در خصوص خرید صندلی اتومبیل کودک و نوزاد...
ما را در سایت نکاتی در خصوص خرید صندلی اتومبیل کودک و نوزاد دنبال می کنید

برچسب : صندلی اتومبیل کودک, صندلی خودرو کودک, قیمت صندلی ماشین کودک و نوزاد, نویسنده : نازنین عمرایی chaircar5 بازدید : 211 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت: 19:45